چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد؟

چند بار می توان هایفوتراپی انجام داد؟ + زمان تمدید مجدد هایفو

هایفوتراپی یک روش کاملا ایمن برای جوانسازی، از بین بردن چین و چروک و سفت کردن پوست صورت است. این روش به وسیله تمرکز امواج فراصوت بر سلول های پوست و تحریک کلاژن سازی در آنان انجام می‌شود. بسیاری از افراد این سوال را دارند که چند بار میتوان هایفو انجام داد؟ آیا انجام این روش با محدودیت خاصی همراه است؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که به صورت کلی انجام هایفو محدودیت خاصی ندارد. زیرا این روش کاملا ایمن و غیر تهاجمی است. اما این پزشک است که در نهایت تصمیمی می‌گیرد هایفو باید چند بار انجام شود. در این مقاله می‌خواهیم به تعداد جلسات هایفوتراپی، تکرار جلسات این روش و بحث پیرامون آن بپردازیم.

در این مقاله موضوعات زیر بررسی می‌شود:

چند بار می شود هایفو کرد؟

این مسئله که چند بار می‌شود هایفوتراپی انجام داد با این مسئله که فرد به چند جلسه هایفو نیاز دارد کاملا متفاوت است. همان طور که قبلا اشاره کردیم هایفو یک روش کاملا غیرتهاجمی و بی خطر محسوب می‌شود. بنابراین بیماران تا هر تعداد جلسه درمانی که نیاز داشته باشند، می‌توانند انجام دهند.

به صورت کلی تعداد تکرار جلسات هایفو بستگی به سن بیمار، شرایط بالینی او، وضعیت پوست و انتظارات او از نتایج دارد. به صورت کلی بیشتر افراد با یک بار درمان، نتایج مطلوب را دریافت می‌کنند. اما اگر نیاز به تکرار درمان باشد، باید فواصل 1 الی 3 ماهه بین جلسات رعایت شود. برای انجام هایفوتراپی در کلینیک دوما با مشاوران ما تماس بگیرید.

هایفو

ماندگاری هایفوتراپی چقدر است؟

ماندگاری نتایج هایفوتراپی موقتی بوده و زمان ماندگاری آن بستگی به عوامل مختلفی دارد. اما به صورت کلی نتایج این درمان از شش ماه تا سه سال ماندگاری دارند. یعنی در خوشبینانه ترین حالت می‌توان نتایج این درمان را تا سه سال ماندگار دانست. سبک زندگی سالم، تغذیه سالم، ورزش کردن، رعایت روتین پوستی مناسب، استفاده از کرم های مراقبت کننده و … بر میزان ماندگاری نتایج موثر هستند. کسانی که سبک زندگی ناسالمی دارند مسلما بسیار زودتر با پیری پوست مواجه می‌شوند. درنتیجه نتایج هایفو در این افراد کوتاه مدت تر است.

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران قطعا کلینیک زیبایی دوما است.

بهترین روش جوانسازی

هایفوتراپی چند جلسه است؟

هایفو چند جلسه است؟ تعین تعداد جلسات هایفوتراپی بستگی به شرایط پوست بیمار، انتظارت او از نتایج، زمینه ژنتیکی و … دارد. به صورت کلی نتایج درمان پس از انجام یک جلسه هایفو در اکثر بیماران مشاهده می‌شود. اما برخی از بیماران بسته به نوع شرایط پوستی خود ممکن است به 2 الی 3 جلسه درمان هم نیاز پیدا کنند.

برخی از افراد بعد از جلسه اول، نتیجه قابل قبولی دریافت کرده و دیگر تمایلی به تکرار این روش درمانی ندارند. اما برخی از بیماران دیگر با توجه به وضعیت پوستی خود برای دریافت نتایج مطلوب مجبور به تکرار جلسات درمانی تا سه جلسه نیز هستند.

پوستی جوان تر و شاداب تر با هایفو در دوما!

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت، با شماره 02122053816 تماس بگیرید.

تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو، برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

آیا تمدید هایفوتراپی لازم است؟

اگر می‌خواهید نتایج هایفوتراپی صورت چشمگیرتر و میزان ماندگاری آن ها طولانی تر شوند، تمدید جلسات لازم است. معمولا 3 ماه پس از اتمام جلسات اصلی درمان، جلسه ای به نام مینی هایفو انجام می‌شود. مینی هایفو در میزان ماندگاری نتایج در افرادی که سن بیشتری دارند بسیار موثر است.

همچنین تمدید این روش هر شش ماه یکبار به تثبیت نتایج آن کمک بسیاری خواهد کرد. افرادی که پوست آن ها شل تر و دارای چین و چروک بیشتری هستند، بهتر است حتما جلسات تمدید هایفو را انجام دهند. در غیر این صورت احتمال بازگشت پوست به حالت اولیه بیشتر خواهد شد.

معمولا به چند جلسه هایفوتراپی نیاز است؟

تعداد جلسات مورد نیاز به هایفوتراپی توسط پزشک معالج مشخص می‌شود. اما به صورت کلی تمامی بیماران به یک الی سه جلسه درمانی نیاز پیدا می‌کنند. افرادی که سن بیشتری داشته و پوست آن ها شل تر است باید سه جلسه درمانی انجام دهند. اما افرادی که پوست سفت تر چین و چروک کمتری دارند، با یک الی دو جلسه درمانی نیز نتایج مطلوب را دریافت می کنند. بهتر است تعین تعداد جلسات را به پزشک معالج خود بسپارید.

معمولا به چند جلسه هایفوتراپی نیاز است؟​

از چه سنی می توان هایفوتراپی انجام داد؟

درمان هایفوتراپی در اصل برای بیمارانی انجام می‌شود که مبتلاء به اختلالات نورولوژیکی همانند اختلالات صرعی هستند. زیرا این درمان موجب تقویت عضلات و افزایش انعطاف پذیری آن ها خواهد شد. بنابراین اگر هایفو به این منظور انجام شود، محدودیت سنی نخواهد داشت. اما اگر هدف از هایفو جوانسازی و لیفت پوست باشد، این درمان از سن 18 سالگی قابل انجام است. البته بهتر است از سی سالگی به بعد از این روش استفاده کنید.

آیا هایفوتراپی بی خطر است؟

بسیاری از بیماران این نگرانی را دارند که آیا انجام هایفوتراپی پوست بی خطر است یا خیر. در این مورد باید عرض کنیم که هایفو توسط امواج فراصوت انجام می‌شود. این امواج کاملا بی خطر بوده و هیچ گونه عارضه جدی را برای پوست و یا سلامتی بدن به همراه ندارند. در نتیجه هایفو روشی کاملا ایمن، غیر تهاجمی و بی خطر است. می‌توانید با خیال راحت هایفوتراپی انجام داده و از نتایج آن بر روی پوست خود لذت ببرید.

هافوتراپی پیشانی

آیا هایفوتراپی را می توان جایگزین لیفت صورت محسوب کرد؟

بله. هایفوتراپی در سال های اخیر به عنوان یک جایگزین پرطرفدار برای عمل لیفت صورت به کار می‌رود. همان طور که اشاره کردیم، هایفو غیرتهاجمی بوده و کاملا بدون درد است. یعنی برای انجام این روش نیاز به بیهوشی و طی کردن دوره نقاهت نخواهید داشت.

در حالی که عمل لیفت صورت در اتاق عمل و تحت بیهوشی انجام می‌شود. همچنین دوره نقاهت این عمل طولانی بوده و محدودیت های مختلفی را برای فرد به وجود می‌آورد. درنتیجه بیشتر بیماران ترجیح می دهند از لیفت صورت با هایفو بهره ببرند.

ماندگاری هایفوتراپی چقدر است؟

ماندگاری نتایج هایفوتراپی موقتی بوده و زمان ماندگاری آن بستگی به عوامل مختلفی دارد. اما نتایج این درمان از شش ماه تا سه سال ماندگاری دارند. برخی از افراد بعد از جلسه اول، نتیجه قابل قبولی دریافت کرده و دیگر تمایلی به تکرار این روش درمانی ندارند. اما برخی از بیماران دیگر با توجه به وضعیت پوستی خود برای دریافت نتایج مطلوب مجبور به تکرار جلسات درمانی تا سه جلسه نیز هستند.

آیا بعد از هایفوتراپی زمان توافقی وجود دارد؟

باید در بین جلسات هایفوتراپی، 1 الی 3 ماه فاصله وجود داشته باشد. زیرا پوست در این مدت فرصتی برای بازسازی و تولید کلاژن پیدا می‌کند. همچنین نتایج اولین جلسه درمانی با هایفو بعد از سه ماه خود را بر روی پوست نشان می‌دهند. بعد از اتمام جلسات اصلی هایفوتراپی، برای انجام تمدید آن به سه ماه الی شش ماه زمان نیاز است. در واقع هر سال هایفو باید یک الی دو جلسه تمدید شود.

هایفوتراپی

سوالات متداول

چند جلسه می‌توان هایفو انجام داد؟

تعیین تعداد جلسات هایفوتراپی با توجه به نیاز پوست و سن افراد متفاوت است. معمولا تعداد جلسات بین 1 تا 3 جلسه توصیه می شود.

هزینه هایفوتراپی با توجه به فاکتورهای مهمی از قبیل نوع دستگاه، نوع پوست، مشکل مراجعه کننده و … متفاوت است. به طور کلی چون ماندگاری این روش بالاست در نتیجه قیمت هایفو صورت هم مقرون به صرفه است. هزینه هایفو تراپی برای نواحی مختلف صورت یکسان نیست. این قیمت با توجه به تخصص پزشک متفاوت است.

نتایج هایفو تراپی، طبیعی و بادوام است و معمولا 3-6 ماه پس از درمان قابل مشاهده هستند. بهبود ظاهر پوست به صورت تدریجی و طبیعی اتفاق می افتد و انجام این روش درمانی هیچ گونه عوارض جانبی قابل توجهی ندارد. عوارض گزارش شده از آن نیز بسیار نادر و جزئی بوده اند. البته لازم به ذکر است که شدت و تعداد دفعات درمان بسته به وضعیت پوست هر فرد متفاوت است و باید با نظر متخصص پوست و زیبایی تعیین شود.

 

 

سخن آخر

در این مقاله به صورت کامل به بحث پیرامون جلسات هایفوتراپی، محدودیت سنی، جلسات مورد نیاز تمدید و … پرداختیم. اگر قصد انجام این روش را دارید، حتما آن را نزد کلینیک معتبر و پزشک متخصص انجام دهید. زیرا پیشرفته بودن دستگاه و تبحر پزشک در ایجاد نتایج مطلوب حاصل از درمان بسیار موثر هستند. سعی کنید تمام مراقبت های قبل و بعد از انجام هایفوتراپی را رعایت کنید. زیرا این گونه میزان عوارض به شدت کاهش یافته و نتایج درمان بهتر خود را نشان می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا
مشاوره رایگان و دریافت تخفیف